egyedül

 2009.10.08. 15:29

Ez a bejegyzés nagy élmény lesz azok számára, akik alig várják az elolvasás után, hogy kommentet fűzzenek hozzá... :)

Az átlagos munkanapjaimat mostanában délben megszakítom és lemegyek az edzőterembe. Úgy sem bírok egyhelyben sokat ülni, és ha megunom, akkor eszem.. na, ennek meg nem lenne jó vége, már így is kitágult a madár gyomrom. Szóval ez lett az új hobbim. Majd szólok, mikor untam rá és választottam a nasizást.

A. megint elutazott Melbourne-be, amiért irigy vagyok. Simán mehettem volna vele, ha előbb szól és ha költök annyit a repjegyre. Vasárnap maratont fut, előtte-utána meg kicsit pihen. Jóvan, nem panaszkodom, én is szoktam utazgatni a céggel. Nem siettem haza, nem kellett főznöm senkire, így betévedtem a cég melletti bevásárló központba. Csak egy boltba mentem be, és sikeresen el is költöttem több, mint egy heti lakbéremet :D nem baj, ha nem tudjátok mennyi. (Marcironi nem röhög és elhiszi, hogy sok pénz volt szép ruhákra!) Ettől aztán nagyon boldog lettem, nem is ettem csokit!!! Csak ittam egy sört vacsi mellé. Bocsi...

A bejegyzés trackback címe:

https://kengurulany.blog.hu/api/trackback/id/tr761436633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rutika 2009.10.13. 18:09:40

Nah és mit vettél? Fülvédőt?? :P :P

VilmosKörte 2009.10.16. 11:42:23

nyehehe, szerintem ausztrálmintás pólót :D
süti beállítások módosítása