élménypark

 2010.03.27. 09:03

A nagy vihar előtti nap, vasárnap, elmentünk Bibra Lake világváros egyetlen élettel teli helyére, az Adventure World-be. Tök szép napos időnk volt, semmi szél, kellemes 33 fok körüli hőmérséklet. Én talán arra számítottam, hogy leszenk csúszdák, medencék, vidámparkba illő szellemvasutak, barlangok, hánytató ringlisspielek, csiga, fákra szerelt kötélpályák, stb. Szóval egy bazi  nagy területet képzeltem el csupa kalandos dologgal. Annyira nem volt nagy csalódás, de a terület kb a fele volt a Római strandénak, és igaz, a legnagyobb attrakciók a csúszdák voltak, B. nem volt elájulva tőlük. Ami azt jelenti, hogy nekem tökéletesen elég volt a lankás is :) volt 3 ringlisspiel, meg gyerekeknek crazy mirrors. Elvoltunk ott egész nap, 10-4-ig csak csúszdáztunk.

Na, hát ennyit akartam megosztani veletek, és, mint érdekesség, másnap délután jött az az irtó nagy vihar, úgyhogy nagy mákunk volt az idővel!

Címkék: szórakozás

A bejegyzés trackback címe:

https://kengurulany.blog.hu/api/trackback/id/tr231872202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása