énekelj!

 2010.03.11. 15:08

Andrew vett egy karaoke settet. Csak úgy. Mert mér ne. Hát ez iszonyat jó!! Eléggé utáltam a karaoke bulikat otthon, pedig az első gólyatáborban még szerettem a részegen éneklést. De aztán elegem lett belőle. Hát most visszajött a kedvem és a hangom is. Rá kellett jöjjek, hogy nincs olyan rossz hangom. A. is elég tehetségesnek mondható. Hát sajnos drága uramnak nincs olyan adottsága, ami a karaokehoz szükséges, pedig nagyon szeretne ő is énekelni. Letöltöttünk pár dalt és végigénekeltük a listát A.-val. Nagyon poén volt, annyira felvinnyalozódtam, ki is találtam, hogy a búcsúbulimon ilyet kéne szervezni. Március 11-e van. Május 11-én érkezünk haza. Kössétek fel a gatyátokat, nemsoká otthon vagyok!!!!!!!

Címkék: szórakozás

A bejegyzés trackback címe:

https://kengurulany.blog.hu/api/trackback/id/tr321831467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rutika 2010.03.22. 15:47:21

Juhúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!!!!!! Zsuzsi meg 15-én, szóval nagy párééét csapunk!!! És mégeccer boldogságosat!!!! :D :D pusznyusz
süti beállítások módosítása