24 óra repülőút után

 2009.08.26. 09:23
Megérkeztem Perthbe hajnali fél 1-kor (otthoni idő szerint aug. 25. este fél 7) . Az út..... hosszú volt és uncsi, bár vagy beszélgettem a mellettem ülővel vagy aludtam. A gyomrom kicsit tönkre ment, azóta nem is bírtam nagyon enni. A ház, ahol lakom jóóó nagy, választhattam 3 hálószoba közül, van külön fürdő-wc-m is. Kert helyett egy hátsó udvar van 2 beépített grillsütővel és 40 m2-es leburkolt terasszal. Perthtől kb 15 km-re van a ház kertvárosi részen. (gondoljatok a született feleségekre:) ) Napközben nincs itthon senki, úh elég uncsi egyedül a lakásban, vagy egyedül az utcákban. ...legalábbis még nem ismerkedtem össze a kertvárosi gossip girl-ökkel...
Miután jól kialudtam magam az alig 10 fokos szobában (2 takaró talptól állig, de a fülem meg az orrom lefagyott..:), elmentem a legközelebbi kisboltba vásárolni pár dolgot. Az élelmiszer 2x annyi, mint otthon, úh kicsit megdöbbentem, amimkor 11ezer forintot fizettem a mai meg holnapi étkezésemért. Na mindegy. A bolti eladónő viszont nagyon kedves volt, ott maradtam még vele fél órát és jól elbeszélgettünk. Közben a többi vásárló is mindig odaköszönt és sok sikert kívánt itteni életemhez. Itt mindenki nagyon kedves, mosolyognak, köszönnek! Az eladó megadta a telefonszámát meg a címét, h bármikor keressem fel, elmegyünk vhova, vagy amit csak akarok. Na, ilyet se tapasztalok sok helyen Magyaro-on.
Egyelőre nem találkoztam itteni állatokkal, csak a papagájok zajongnak a pálmafákon :)

 

na és még annyi, hogy a téli évszak ellenére mindjárt megsülök itt a teraszon!!! :) kb lehet olyan 25 fok enyhe széllel. Csak az éjszakák hűvösek ( meg az egész ház)

A bejegyzés trackback címe:

https://kengurulany.blog.hu/api/trackback/id/tr541339042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mfru 2009.08.26. 19:41:05

Üdv a bloggerek között :))) Csak aztán ne felejtsd el a blogot akkor sem, ha már ki sem látszol a munkából és szórakozásból ;)

Bratyo 2009.08.27. 01:51:33

Hat mar csak azt nem tudom mit csinalok Angliaban!!!! Itt nyar van! Legalabb 10 fok, pulover-kabat :)) Na jo, ez az egyik leghidegebb nap :)

Ruti 2009.08.27. 13:34:05

De magyarországon nem is szoiktál leállni egy eladóval dumálni,nem? :) De legalább ha megszorulsz, kérheccc tőle hitelbe, mint a sulibüfékben :D :D :D

kengurulány 2009.08.27. 13:40:37

@Ruti: hehe na persze
nem fogok megszorulni, de persze nem árt az ilyen kapcsolat :)

VilmosKörte 2009.08.27. 16:10:02

Örülök h épségben vagy Orszonka, vagyis CAST:)
Várjuk a további élménybeszámolókat!
pussz: ING

aleksander · http://www.aleksander.hu 2009.09.08. 13:25:42

a grillezőt tudnám használni...:)
süti beállítások módosítása