Xmas

 2009.12.24. 16:54

Karácsony, itt, máshogy, másokkal.

Pont egy éve kezdtem tervezni és szervezni az ausztrál álomutat. Pontosan emlékszem a Lipcsében töltött ünnepekre, karácsony másnapjára, amikor egy fél napot töltöttem azzal, hogy megfogalmazzan jelenlegi munkahelyem nagyfőnökének levelemet. Nem is hiszem el, hogy azóta eltelt egy év... de most itt vagyok és arról írok, hogy telnek ezek a napok Perthben.

December 24-e munkanap. Bár nem igazán dolgoztunk, mert a céges hagyomány szerint ezen a délelőttön futóversenyt indítanak a Kings Parkban. A 400 dolgozó közül kb 50-60-an vettek részt és futották le a 7 km-es távot. Én csak szurkoltam, mert egyelőre csak 1 km-t tudok lefutni. :) 10-kor ajándékozás játékkal egybekötve és Morning Tee (Tízórai: gyümölcsös és húsos piték). Délben svédasztal és alkohol, utána már senki sem bírt dolgozni, hazajöttünk. Andy éves hagyománya a délutáni sörözés kedvenc pubjában, a Cottesloe Ocean Beach Hotel sörözőjében. Csatlakoztunk hozzá és jót beszélgettünk, röhögtünk, iszogattunk. Sajnos B-nek dolgoznia kellett Szenteste is, A. meg barátnőzött, egyedül ültem itthon és hallgattam a Christmas Carolokat. Megvártam B-t és otthoni szokás szerint körbeálltuk 40-cm-es aranyágú műfánkat és két műanyag, aranyra festett rénszarvast és megajándékoztuk egymást. Itt egyébként élő karácsonyfát nem árulnak, ha valaki akar, vesz egy műt a boltban és azt díszíti fel minden évben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25-e reggel A. szüleivel és nővérével reggeliztünk és karácsonyoztunk. Nagyon aranyosak voltak, A. apukája felvette a Mikulás sapkáját és ő, mint Mikulás bácsi, mindenkinek kiosztotta az ajándékokat.

 

 

 

 

 

 

 

Ebéd Imre hugánál volt, na ott tényleg megjelent majdnem az egész család. Magyar nagyszülők, gyerekek, unokák, dédunokák, pár barát, voltunk vagy 25-en. Az ebéd elég pazar volt, szerintem megmaradt mindennek a fele, plusz desszert. Úristen. Tök másokat csinálnak desszertre, mint otthon, semmi bejgli, zserbó, mézeskalács.

Ma csak úgy itthon vagyunk, nagyon meleg van, 36-40 fok, mi mást csinálnánk, mint strandra mennénk a hűtőtáskánkkal, body boarddal.

Címkék: ausztrália cbh

A bejegyzés trackback címe:

https://kengurulany.blog.hu/api/trackback/id/tr41620970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása