landolás

 2010.02.01. 13:58

Az előző bejegyzést azzal kezdtem, hogy elbúcsúztam apukámtól, de azt még meg se említettem, hogy ideutazott :) Szóval most visszafele haladok az idővel.

Már akkor szó volt róla, hogy kiutazik meglátogatni, amikor még én is otthon voltam, aztán végülis összejött és január 15-én pénteken hajnali fél 2-kor már át is ölelhettem! :) 8 napot maradt Perthben, majd átrepült egy másik városba, meg egy szigetre. Ott is 8 napot volt, aztán visszarepült Perthbe, mert innen indult Singapurba, aztán haza. Az átszállás miatt volt 1 szabad órája a reptéren, én meg kikocsiztam, hogy találkozzam még vele legalább arra az időre.

Nagyon örültem, hogy ki tudott jönni, sajnos anyukám nem hagyhatta ott a businesst 3 hétre, úgyhogy ő otthon maradt. De 100 nap múlva otthon vagyok!!!!!

Címkék: család perth

A bejegyzés trackback címe:

https://kengurulany.blog.hu/api/trackback/id/tr601719533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása