költözés

 2010.03.23. 13:14

A munkahelyem építtetett egy új irodaházad a meglévővel szemben, mert kinőtte már azt a 3 emeletet. A Corporate Affairs is a költözési listán szerepelt, így nagyon örültek nekem, amikor március 1-jén visszamentem hozzájuk dolgozni. Engem ért az a megtisztelő feladat, hogy csomagoljak. Csak minimális „normális munkát” kaptam, úgyhogy muszáj volt a fennmaradó szabadidőmben pakolni. Archiválni kellett iszonyat sok régi munkát igazoló dokumentumot, 20 dobozt töltöttem meg az archiválandó mappákkal, mindent precízen vezettem, munkanaplót írtam. Ki kellett még selejteznem a raktárból kb. egy teherautónyi hulladékot, régi brosúrákat, naptárakat, promóciós anyagokat, minden szart. A maradékot meg bedobozolni, felcímkézni, stb. Természetesen szóbeli dicséreteket kaptam rendesen, hogy mennyire értékelik, hogy mindezt megcsináltam. Most meg azt értékelik, hogy a pénteki átköltözés után pakoljak ki mindent. Szíves örömest. Nem is gazdasági diplomát fogok kapni, hanem pakoló-költöztető menedzserit. Nem baj, ez a hét lemegy, állítólag már holnap előrukkolnak nekem egy olyan munkával, amihez használni kell az agyamat. Remélem még nem rozsdásodott be…

u.i. tartották magukat szavukhoz, tényleg kaptam egy jó kis feladatot.

Címkék: cbh

A bejegyzés trackback címe:

https://kengurulany.blog.hu/api/trackback/id/tr711862263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása