A munkahelyem építtetett egy új irodaházad a meglévővel szemben, mert kinőtte már azt a 3 emeletet. A Corporate Affairs is a költözési listán szerepelt, így nagyon örültek nekem, amikor március 1-jén visszamentem hozzájuk dolgozni. Engem ért az a megtisztelő feladat, hogy csomagoljak. Csak minimális „normális munkát” kaptam, úgyhogy muszáj volt a fennmaradó szabadidőmben pakolni. Archiválni kellett iszonyat sok régi munkát igazoló dokumentumot, 20 dobozt töltöttem meg az archiválandó mappákkal, mindent precízen vezettem, munkanaplót írtam. Ki kellett még selejteznem a raktárból kb. egy teherautónyi hulladékot, régi brosúrákat, naptárakat, promóciós anyagokat, minden szart. A maradékot meg bedobozolni, felcímkézni, stb. Természetesen szóbeli dicséreteket kaptam rendesen, hogy mennyire értékelik, hogy mindezt megcsináltam. Most meg azt értékelik, hogy a pénteki átköltözés után pakoljak ki mindent. Szíves örömest. Nem is gazdasági diplomát fogok kapni, hanem pakoló-költöztető menedzserit. Nem baj, ez a hét lemegy, állítólag már holnap előrukkolnak nekem egy olyan munkával, amihez használni kell az agyamat. Remélem még nem rozsdásodott be…
u.i. tartották magukat szavukhoz, tényleg kaptam egy jó kis feladatot.